حكايات: اراده انسان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 2287
بازدید کل : 91988
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 2287
:: بازدید سال : 5282
:: بازدید کلی : 91988

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

حكايات: اراده انسان
12 آبان 1389 ساعت 7:25 بعد از ظهر | بازدید : 1165 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

کی از زندگی سیره پیشنهاد می کنم بخون  

 
دوستم هانسزیمر حادثه شدیدی با موتور سیکلت داشت و دست راستش از کار

افتاد 


" خوشبختانه من چپ دستم



او این را در حالی گفت که داشت با مهارت برایم یک فنجان چای می ریخت  


" چیز هایی که می توانم با یک دست انجام دهم شگفت آور است"



با وجود آن که انگشت های دستش را از دست داده بود در کم تر از یک سال آموخت

که با یک هواپیما پرواز کند  


اما یک روز در هنگام پرواز در یک منطقه کوهستانی ، هواپیمایش دچار مشکل

موتوری شد و سقوط کرد


 او زنده ماند ، اما از سر تا پا فلج شد . من او را در بیمارستان ملاقات کردم . او به

من لبخند زد  


گفت : "چیزمهمی اتفاق نیفتاده که خیلی مهم باشد . چه چیزی است که من باید تصمیم بگیرم که انجام دهم "



زبانم بند آمده بود  


فکر کردم که دوستم دارد فقط تظاهر می کند و وقتی که من بروم او شروع به گریه

کرده و به وضع خود تاسف می خورد .

 
این ممکن است همان چیزی باشد که او در آن روز انجام داد ، اما او هنوز تمام نشده

بود
 
زندگی هنوز بعضی شگفتی های ظریف برایش ذخیره کرده بود 


او زن زندگیش را در طی کنفرانس افراد معلول ملاقات کرد 


 
او یک سیستم نوشتن دیجیتال که به دستورات صوتی پاسخ می داد اختراع کرد و

 
میلیون ها کپی از کتابی که بسط سیستم جدید نوشته بود فروخت


 
 
 در پشت جلد کتابش این نکته کوتاه را نوشت : 


 
" قبل از آنکه فلج شوم ، می توانستم یک میلیون کار مختلف را انجام دهم ،


 اما اکنون فقط می توانم 990000 تای آن را انجام دهم 


 
اما چه شخص معقولی بخاطر 10000 چیزی که دیگر نمی تواند انجام دهد


 نگران است ، در حالی که 990000 تا باقیمانده است 


 

 

 

ممنون از انتخابت

خواهشا بی نظر این وب را ترک نکن

هر روز به ما سر بزنید و شاهد بهترین مطالب باشید

با عضویت در خبرنامه زیباترین مطالب را در ایملتان داشته باشید

خواهشا به هر پست سر میزنید امتیاز دهی کنید به صورت پایین هر پست

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب زیبا , داستانها زیبا , ,
:: برچسب‌ها: داستان ,
|
امتیاز مطلب : 300
|
تعداد امتیازدهندگان : 99
|
مجموع امتیاز : 99
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
شیما در تاریخ : 1389/9/27/6 - - گفته است :
ممنونم عزیزم بسیار زحمت کشیدید موفق باشید

<-CommentGAvator->
آیلین در تاریخ : 1389/9/8/1 - - گفته است :
سلام
آیلینم واقعا بی نظیره

<-CommentGAvator->
در تاریخ : 1389/8/21/5 - - گفته است :
na 14 salame shoma chetor

<-CommentGAvator->
میفا در تاریخ : 1389/8/14/5 - - گفته است :
سلام محمد جون،مرسی که اومدی عزیزم خیلی خوشحالم کردی،نظره لطفته که گفتی وبلاگم قشنگه،خیلی خوشحلام با شما دوست شدم،همیشه بیا پیشم،واسه آپهام خبرتون میکنم،قربونت برم

<-CommentGAvator->
شاهين در تاریخ : 1389/8/14/5 - - گفته است :
______$$$$$$$$________$$$$$$$$$_________

_____$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______

______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______

________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________

___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________

_____________$$$$$$$$$$$$$______________

________________$$$$$$$_________________

___$$$___$$$______$$$_______$$$___$$$____

__$$$$$_$$$$$______________$$$$$_$$$$$___

__$$$$$$$$$$$___آپم،بدو بیا___ $$$$$$$$$$$___

____$$$$$$$_____منتظرم !!______$$$$$$$_____

______$$$__*ღ*___________*ღ*__ $$$_______

_______$________________________$________

<-CommentGAvator->
mahan در تاریخ : 1389/8/14/5 - - گفته است :
poste khobi bo0d
Mer 30

<-CommentGAvator->
mahan در تاریخ : 1389/8/14/5 - - گفته است :
Salam Do0ste Aziz, man Upam khosh hal misham behem Sar bezani
Mahan
Darzemn Up kardi hatman khabaram kon , mer 30

<-CommentGAvator->
میفا در تاریخ : 1389/8/14/5 - - گفته است :
سلام دوست گلم،چه وبلاگه قشنگی دارین،تبریک میگم.
من میفا هستم،یه موجوده کوچولو از سوی خدا،حدود یک ماهیه که به زمین سفر کردم،میخوام شما هم از دوستان من باشید،لطفا به وبلاگم بیاید و یکی از آپهامو بخونید و نظر بدید،منتظرتون هستم،قربونتون برم

<-CommentGAvator->
شاهين در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :

ممنونم كه از حظورت بازم بيا فعلا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: